Friday, February 12, 2010

سوتی

زمان 22 بهمن
مکان میدان اریا شهر
جنبش سبزیها همه درو داغون شده توسط مزدور ها و بسیجیها پناه بردن گوشه خیابون
مردم همیشه در صحنه با شکمهایی مملو از کیک و ساندیس و ساندویچ الویه در حال گفتن مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه گر
یه ماشین سپاهی مسئول بلند گو جهت شعار مردم رو به سکوت دعوت کرد
مسئول شعار گفت:
من میدونم همه امت دل خونی از این فتنه گر ها و منافقین دارید
پس همه با هم این شعار رو بلند و کوبنده میدیم:
مرگ بر دیکتاتور
جنبش سبزیها با این سوتی یهو به وجد اومدن و ریختن دوباره وسط شروع کردن به شعار دادن
ده دقیقه ای گذشت تا دوباره توسط نیروی محترم ضد شورش تار و مار شدن
ولی این سوتی تاریخی فک کنم تا اخر عمر یادش لبخند روی لبام بیاره

13 comments:

رویا said...

چه کنم که گاه جبر مرا وادار می کند تا سایز خوش بختی هایم را کوچکتر کنم تا دوام بیاورم ...کاش میفهمیدید

رویا said...

البته خودتان را اذیت نکنید ...تا حالا از مادر زاده نشده انکه مرا بفهمد.من شکایتی ندارم .نفسی می اید و بوی خوش قهوه و فراموشی ...و من چه حالی میکنم با این سر خوشی و مستی کوتاه و تمام شدنی...

رویا said...

ممنون که سر زدی زودیاک.

خــــآتون خـــاموش said...

من فقط موندم تو این قضیه که این مردم همیشه در صحنه چه جونی دارن!!...آخه فکر کن همیشه در صحنه ان اونم بدون سانسور!!خدایی نمی میرن این همه در صحنه باشن :دی ؟؟؟

رویا said...

دیدنی ها کم نیست
من وتو کم دیدیم
خواندنی ها کم نیست
من وتو کم خواندیم

گلناز said...

مهم اینه که هم ما ،هم مردم همیشه در صحنه و هم مامورین می دونن چه خبره! و این سوتی من رو هم حسابی خندوند!

میشا و بیگاه said...

لبخند؟
..........
شاید وقتی دیگر

رویا said...

کدوم نقاب زودیاک ؟ باور کن اگر با همین خرده آرامش های روزمره هم حس خوبی نداشته باشم تا حالا هفت تا کفن پوسونده بودم.تو دلت رو با چیزی خوش نمی کنی؟ این نقاب زدن نیست .این خود را به کوچه ی علی چپ زدن است.من که چیزی برای از دست دادن ندارم گور بابای تاریکی های زندگی........

خــــآتون خـــآموش said...

ممنونم رفیق..

پیغمت رو قبلا دادم...اونم کلی سلام رسونده بهت..انشاا...یه ذره روبراه تر بشه برمیگرده به همه سر میزنه...

میم said...

بد بود. بد

ف ر ز said...

ای جان! تا باشه از این شعارا :دی

م ر ی م said...

ایم مصداق تپق فرویدی بود!
و لبخند تلخی روی لبم می‌نشیند...

Anonymous said...

خب وقتی نمیدونی تعریف دیکتاتور چیه مسلمه که این حرف اون بنده خدا به نظرت سوتی میاد
یک کم باسواد تر بشی به چیزای بهتر میخندی
راستی تار مار شدن رو خوب گفتی چون یاد حشره کش تار و مار افتادم که حشرات موذی رو تار و مار میکنه
راستی مثل اینکه تو 22 بهمن خیلی بی شمار !!! بودید که اینطور 10 دقیقه ای تار و مار شدیدا
پست باحالی بود
با اونکه کوتاه بود ولی سوتی زیاد داشت
ایول