Saturday, January 30, 2010

ابداعات

فحش جدید: اسکل خوشه یکی
گدایی جدید: به من خوشه یکی کمک کنید
پز جدید: ما که اصلا تو خوشه که هیچی تو تاکستان هم نیستیم

پ ن: اقا باس بریم در به در دنبال خوشمون باشیم چون بعد از عید به همین چندرغاز یارانه محتاج میشیم قراره کثافتش رو در بیارن

پ ن : 10 بهمن مصادف با روز مهر و بهمن(جشن سده) پیدایش اتش در زمان هوشنگ پیشداد به همه دوستان ایرانی تبریک

پ ن: دیشب تو خواب یه فیلمنامه خدا اومد تو ذهنم از خواب پریدم مو به مو تو ذهنم بود کلی حال کردم گفتم صبح بیدار شدم روش کار میکنم اما صبح بیدار شدم دیدم هیچی تو یادم نیست کلی سوختم

12 comments:

میم.دال said...

ما که کلی خوشحالیم از هم ترازی با میلیاردرها

موج توهم زای قشنگی در راه است

خـــآتون خـــآموش said...

آقا ما هم دقیقا" بسیار خوشبختیم که در خوشه مرفهین بی درد جای گرفتیم...حالا قرار شده این خوشه هامون رو بذاریم تا تابستون یه آب شنگولی اساسی باهاش درست کنیم ...بعد هم پاتیل شیم بیایم کف خیابانوا بالا بیاریم:دی

هستی said...

حالا اینا خوبه..
واسه من پریروز یه دوست یه اس ام اس جالب داد:

مشترک گرامی، متاسفانه خوشه شما را خر خورده است. بنابراین هیچ گونه یارانه ای به شما تعلق نمی گیرد.
مرکز آش به هم ور



خداییش عجب آش به هم وری شده ها..

شاد زی دوست خوبم...

هستی said...

آهان راستی، این اس ام اس رو واسه دوستام که فرستادم یکیشون جواب خوبی داده بود
نوشته بود:
حالا خوبه خوشه مون یه خری رو سیر کرد!!


شاد زی همیشه..

میم.دال said...

پیش از اینها می دانستیم و چونان که امروز؛ بی ثمر بود

rasool moien said...

سلام
ای بابا ... ما رو که با خوشه و پوشه ترتیب دادند حالا دیگه یک و دو و سه رو کجا جا بدیم؟
راستی جشن سده فرخنده ... شاد و پیروز باشی زودیاک جون

عموفیروز said...

فکرشو بکن!
دایی من یه میلیاردره.
اون تو خوشه یکه.
من تو خوشه سه ام.
پس من یه مولتی میلیاردرم.

رویا said...

ممنون از حضورت زودیاک.کامنت ها جالب و خواندنی بودند مخصوصا اونی که خره خوشه شو خورده بود ........

رویا said...

یادم رفت بگم نوشته ت هم خواندنی بود .ماجراهای آنها که دیگر طبقه اجتماعی نداشتند و حالا خوشه شده بودند ....

م ر ی م said...

اعتراضی اگر نداشته باشید لینکتان کردم

م ر ی م said...

اعتراضی اگر نداشته باشید لینکتان کردم

زودیاک said...

مدتی نبودم رفیق! این قضیه خوشه ها رو هم هنوز دقیق نمی دونم چیه!!مث اینکه باز گند زدن. آره؟